مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای معرفی ارزش‌ها و بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر است.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 27 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان، سهندی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) و امیری، رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان با حضور در منزل حاج نصرت الله غریبلو و حاج جمال پرستار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن دیدار و گفتگو با این پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، از ایثارگری این جانبازان معزز تجلیل کردند.

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این دیدار اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای معرفی ارزش‌ها و بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: دفاع مقدس باشکوه‌ترین و با عظمت‌ترین دوران تاریخ ایران سربلند بوده که در آن دوران سخت ملت بزرگ کشورمان توانستند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با اتحاد و انسجام به زانو در بیاورند.





وی افزود: امروز اگر در کشورمان آرامش، امنیت و آسودگی برقرار است در سایه گنجینه‌های عظیمی همچون رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که با فداکاری در جبهه‌ها حاضر شده و اجازه ندادند دشمنان به خواسته‌های شوم خود برسند.

بازرگان با اشاره به اینکه نباید دستاورد‌های جنگ تحمیلی فراموش شود، افزود: بنابراین دفاع از دستاورد‌های شهدا و رزمندگان و صیانت از راه و آرمان مقدس آنان وظیفه همگان است تا روحیه جوانمردی، ایثار، خلوص و همدلی، همواره در جامعه ما جاری باشد.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار