رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در سرشماری جدید شناسنامه الکترونیکی برای ارائه خدمات بعدی به زنبورداران، صادر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 01 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سرشماری جدید شناسنامه الکترونیکی برای ارائه خدمات بعدی به زنبورداران، صادر می‌شود.

وی ادامه داد: لذا همه زنبورداران استان بایستی محل استقرار زنبورستان خود را به مراکز خدمات جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

شاهرخی تصریح کرد: این اقدام باعث می‌شود تا سرشماری، جمع آوری اطلاعات و... به صورت دقیق انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: سرشماری زنبورستان‌ها و ثبت اطلاعات آماری آن زیربنای کار‌های عملیاتی و استراتژیک برای پیشبرد سند راهبردی توسعه زنبورداری کشور بوده و بسیار حائز اهمیت است.

شاهرخی گفت: طرح سرشماری زنبور عسل در راستای شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح تعداد کندو‌ها از جمله مدرن و بومی، میزان تولید عسل و دیگر فرآورده‌های زنبور عسل به صورت مراجعه مستقیم زنبورداران به مراکز جهاد کشاورزی و شرکت‌های تعاونی زنبورداران ثبت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، از زنبورداران استان خواست، برای اجرای موفقیت آمیز این طرح همکاری لازم را با ماموران سرشماری سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌ها داشته باشند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار