مدیرکل زندان‌های استان سمنان از توزیع نخستین سری جهیزیه‌های اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب بین نوعروسان زیرپوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 08 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز نخستین سری جهیزیه‌های اهدایی رهبر معظم انقلاب بین زوج‌های جوان زیرپوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان توزیع شد.

وی اضافه کرد: این جهیزیه‌ها پس از برسی وضع خانواده‌ها توسط مددکاران و تأیید دفتر رهبر معظم انقلاب به استان سمنان ارسال شده است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان فرش، یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، سرویس چینی و اجاق‌گاز را ازجمله کالا‌های اهدایی دانست و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های ایجادشده اهدای جهیزیه از سوی دفتر رهبری در آینده نیز استمرار بیشتری پیدا خواهد کرد.

کهربایی با بیان اینکه در شرایط امروز با افزایش تورم و قیمت فزاینده کالا‌ها و لوازم برقی بسیاری از زوج‌های جوان برای آغاز زندگی مشترک با مشکل مواجه شدند، افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان با هدف ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقای فرهنگ خانواده و حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نخستین سری توزیع جهیزیه از سوی رهبر معظم انقلاب سه سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد، بیان کرد: این جهیزیه‌ها که شامل بیش از ۱۵ قلم کالای اساسی است، بر اساس نیاز هر خانواده تهیه و اهدا شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار