مدیرکل پست استان قزوین گفت: ۶۰ درصد از مرسولات استان قزوین به خرید و فروش های اینترنتی اختصاص دارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 09 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، ناصر مرادی نرگسی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز جهانی پست در سالن جلسات اداره کل پست استان قزوین برگزار شد، ضمن اشاره به توزیع سریع لاستیک‌های دولتی توسط شرکت ملی پست، اظهار کرد: در این راستا روزانه بالغ بر ۲ هزار حلقه لاستیک دولتی از استان‌های زنجان، کرمان، خراسان جنوبی و کردستان وارد اداره کل پست استان قزوین می‌شود.

وی افزود: حداقل مدت زمان ارسال لاستیک‌های دولتی به منازل هم استانی ها، ۳ الی ۴ روز می‌باشد که مجموعه اداره کل پست استان قزوین تدابیری را جهت سرعت بخشیدن به این امر اتخاذ کرده است.



مدیرکل پست استان قزوین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس از قزوین مبنی بر آخرین وضعیت جی نف (رهگیری مرسولات پستی) در استان قزوین، بیان کرد: «جی نف» استانداردسازی آدرس و نشانی محل زندگی و کار است که باید در سطح کشور به صورت یکسان و دقیق نگاشته و نقطه گذاری شود.

این مسوول از انعقاد تفاهم نامه با ۱۱ شهرداری در سطح استان قزوین جهت اجرای طرح «جی نف» خبر داد و عنوان کرد: به دنبال انعقاد تفاهم نامه با شهرداری ها، بالغ بر ۱۱ شهر در استان قزوین زیرساخت‌های مربوط به جی نف را دریافت کرده اند.

مرادی نرگسی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۴۰۵ طرح جی نف و پلاک هوشمند جهت رصد دقیق اطلاعات خانوار، آمار و… در سطح استان قزوین اجرایی و به اتمام می‌رسد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از رشد ۱۰ درصدی مرسولات پستی استان قزوین خبر داد و اذعان کرد: در ۷ ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک میلیون و چهل پنج هزار و هشتصد و هشت فقره مرسولات از هم استانی‌ها قبول و ارسال کرده ایم که در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پست استان قزوین گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از یک میلیون و نه صد و چهارده هزار و چهار صد و سی و هشت فقره مرسوله از مردم استان قزوین دریافت و به مقاصد اعلامی ارسال کردیم.

وی از عقد ۲۹۴ فقره قرارداد با ادارات، شهرک‌های صنعتی، واحد‌های صنعتی و… خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه قزوین از استان‌های صنعتی کشور است تعداد قرارداد‌های منعقد شده با واحد‌های صنعتی به مراتب بیشتر از استان‌های همجوار و با تراکم جمعیتی بالاتر است.

این مسوول یادآور شد: ۶۰ درصد از مرسولات استان قزوین به خرید و فروش‌های اینترنتی اختصاص دارد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار