معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: اگر تا سال آینده یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر تزریق شود، ۴۵ کیلومتر باقیمانده از محور بجنورد به جنگل گلستان به اتمام خواهد رسید تا شاهد کاهش تصادفات در این محور پرتردد و مهم باشیم.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 10 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: اگر تا سال آینده یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر تزریق شود، ۴۵ کیلومتر باقیمانده از محور بجنورد به جنگل گلستان به اتمام خواهد رسید تا شاهد کاهش تصادفات در این محور پرتردد و مهم باشیم.

وی گفت: تا پایان شهریور ۱۴۰۳ از ۴۵ کیلومتر باقیمانده پروژه، ۳۴ کیلومتر آماده بهره‌برداری شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه پروژه فوق سال ۱۳۸۹ آغاز شده است، افزود: ۱۴ کیلومتر تا پایان ماه جاری نیز زیر بار ترافیک می‌رود و این درحالیست که در دولت سیزدهم بعد از وقفه دو ساله و پس از سفر رییس جمهور شاهد تحرکات خوبی در اجرای این پروژه هستیم.

رشیدی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن ملی برای تکمیل جاده بجنورد-جنگل گلستان ابلاغ شده است، تصریح کرد: این میزان اعتبار برای شتاب‌بخشی در تکمیل جاده بجنورد-جنگل گلستان پس از سفر اخیر رییس برنامه و بودجه کشور به استان ابلاغ شده است که برای ۱۴ کیلومتر از این محور هزینه خواهد شد.

گفتنی است در سفر دولت به استان هشت هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح راهسازی بجنورد-جنگل گلستان مصوب شد که این اعتبار تا ۱۴۰۳ تخصیص می‌یابد.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار