معاون استاندار قم گفت: طی سال های اخیر شهر قم در حوزه فضای سبز تحول بسیار چشمگیری را تجربه کرده و به حمدالله فضای سبز شهر قم در سطح کشور شاخص بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 15 October 2023

به گزارش تابناک قم، سیدمهدی قریشی در دیدار اعضای دبیرخانه نخستین همایش ملی توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر با اشاره به جایگاه قم و ظرفیت های فرهنگی و معنوی آن اظهار کرد: طی سال های اخیر شهر قم در حوزه فضای سبز تحول بسیار چشمگیری را تجربه کرده و به حمدالله فضای سبز شهر قم در سطح کشور شاخص بوده است.

 

وی با بیان اینکه همکاری و مشارکت بین دستگاهی در راستای توسعه فضای سبز شهر قم جای تقدیر دارد تصریح کرد: اینکه مبنای توسعه فضای سبز شهر کار پژوهشی و علمی قرار گرفته منتج به شرایط فعلی شده و این مسیر با قدرت و قوت باید پیگیری شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با تاکید بر اینکه این مدل کار پژوهشی و فعالیت علمی کاربردی باید در سطح کشور توسعه یابد خاطرنشان کرد: برگزاری همایش علمی و پژوهشی نیز در همین راستا و در راستای اشتراک تجربیات قم با دیگر شهرها و برعکس می تواند بسیار موثر باشد.


قریشی ادامه داد: اقداماتی که در حوزه فضای سبز با نگاه علمی صورت گرفته قطعا با روحیه جهادی انجام شده و موجب شده در شهر کویری قم فضای سبز شاخصی ایجاد شود.


وی با اشاره به استقبال چشمگیر پژوهشگران تمام استان ها در همایش راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویراظهار کرد: این مسیر همکاری بین دستگاهی در حال حاضر در حوزه فضای سبز بین شهرداری و جهاد کشاورزی انجام می شود باید توسعه یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار