رئیس پلیس راهور کرمانشاه از شناسایی و توقیف ۲ هفته‌ای خودرو با سرعت غیرمجاز در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ 16 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: برابر تجزیه و تحلیل تصادفات یکی از مهمترین عوامل پایه‌ای تخلفات و تصادفات حرکت وسایل نقلیه با سرعت‌های غیر مجاز و غیر مطمئنه است.

وی افزود: سرعت مجاز سرعتی که توسط قانون گذار حداقل و حداکثر آن از طریق علائم تعیین شده و سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده با توجه به شرایط خود، راه، آب و هوا و وضعیت خودرو اتخاذ می‌کند تا قادر به کنترل و هدایت وسیله نقلیه و پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه باشد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: از دیگر موارد حرکت با سرعت مطمئنه شامل حرکت در تقاطع‌های فاقد چراغ و مأمور و تابلوی ایست، در سر پیچ‌ها، معابر وگذرگاه‌های پر تردد، تپه‌ها، سرازیری‌ها و سر بالایی‌ها، در محل‌هایی که موانعی در مسیر حرکت رانندگان وجود داشته باشد و همچنین هنگام بارندگی یا مه یا کولاک یا هنگامی که بی‌شر از ۵۰ متر مقابل دیده نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه هشدار داد: خودروهای دارای سرعت زیاد در معابر درون شهر کرمانشاه تحت رصد دوربین‌های هوشمند به مدت ۲ هفته توقیف و سایر جرایم و محدودیت‌ها در خصوص رانندگان اعمال می‌گردد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار