سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر با اشاره به تدوین ۳۲ استاندارد ملی در استان از واگذاری نشان حلال به محصولات تولیدی و خدماتی خبر داد و گفت: از ورود ۸ محموله به وزن ۱۴۰ تن کالای وارداتی فاقد استاندارد جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 20 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، محسن مشتاقی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: عمر این رژیم جعلی به پایان رسیده و رو به نابودی است.

وی در ادامه با گرامیداشت یک صدمین سال تأسیس سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها نقش مهمی در سلامت، ایمنی، آسایش و توسعه جامعه دارد از این نظر توجه به استاندارد یک ضرورت است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه این مجموعه به‌عنوان وکیل مردم در فراهم کردن زندگی با کیفیت است، افزود: استاندارد در همه عرصه‌های جامعه از جمله تولید، عرضه، صادرات، واردات، خدمات، آموزش و رفاه مردم نقش اثرگذاری دارد.

مشتاقی یکی از وظایف سازمان استاندارد را شناسایی و ارائه گواهینامه استاندارد برای آسانسور ذکر کرد و گفت: در یک سال گذشته ۲۸۷ دستگاه آسانسور در استان بوشهر شناسایی شده و از ۱۹۰ دستگاه آن بازرسی و ۲۵۵ گواهینامه ایمنی برای آسانسور‌های در حال نصب صادر شده است.

وی از صدور ۵ هزار و ۵۰۰ سند برای واردات کالا از گمرکات استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای صادرات کالا ۱۶۰ سند صادر شده است و این درحالی است که از ورود ۸ محموله به وزن ۱۴۰ تن کالای وارداتی فاقد استاندارد جلوگیری شد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر با اشاره به تدوین ۳۲ استاندارد ملی در استان از واگذاری نشان حلال به محصولات تولیدی و خدماتی خبر داد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار