درراستای دستوراستاندار برای برگزاری جلسات تنظیم بازار استان در شهرستانها، باتوجه به دومین شهرِصنفیِ استان، اولین جلسه استانی تنظیم بازار در شهرستان میبد برگزارگردید.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 21 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در ابتدا سجای پور فرماندار میبد ضمن خوش آمد گویی به اعضای کارگروه جلسه تنظیم بازار استان گفت : مهمترین مصوباتِ این جلسه پیشنهادِ تغییر اولویتِ کالایی بعضی از اقلام ساختمانی، درخواستِ مجددِلاستیکِ سهمیه ای برای شهرستان، پیشنهادِ تخفیفِ مالیات برای واحدهای ارزان فروشی که به صورت حقیقی به مردم خدمت میکنند، تشکیلِ بازارچه های روز شهرداری و عرضه اقلام اساسی به مردم در این بازارها بود.
سجادی پور در ادامه بر هماهنگی و نظارت تیم های مشترک بازرسی بر سرویس مدارس، عملکرد رانندگان ، لاستیک فروشان ،حفظ کرامت مردم ، رصد قیمت در بازار تاکید کرد.
در ادامه جلسه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد درخصوص آمار و عملکرد و پرونده های ‌متشکله در شهرستان میبد و لزوم گشت های‌ مشترک گزارشی ارائه کرد و گفت : جلسه تنظیم بازار در شهرستان میبد با هدفی تشکیل شده که با ارائه هرگونه گزارش تخلفی از سوی دستگاه های نظارتی به تعزیرات حکومتی، بدون هیچ گونه ملاحظه و مماشاتی برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار