مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دام پزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 2 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا می شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 22 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، احمد خورگامی از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دام پزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دام و طیور فرصت بسیار مناسبی را برای شرکت‌های فعال در این صنعت فراهم می‌کند تا دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را هدایت کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه تخصصی، ۵۰ مشارکت کننده در قالب ۳۶ غرفه تولیدات و محصولات خود را از ۲ تا ۵ آبان ماه در حوزه‌های ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل‌ها و آنزیم ها، تجهیزات مرغداری دستگاه‌های جوجه کشی و سیستم‌های تهویه مختص مرغداری و سالن‌های گلخانه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین اضافه کرد: ۷۵ درصد مشارکت کنندگان، محصولات تولید داخل و حدود ۳۵ درصد مشارکت کنندگان تولیداتی از استان قزوین را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

این مسوول بیان کرد: ارائه آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌ها در زمینه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقاء کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان، ایجاد و گسترش نمایندگی شرکت‌های معتبر ملی در سطح استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه برای معرفی کالا‌ها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان، بازرگانان و متخصصان این بخش، آشنایی با آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ایجاد فرصت مذاکرات حضوری و عقد قرارداد‌های کاری و... فضای مناسبی را فراهم می‌کند، مشارکت کنندگان با حضور در این رویداد اقتصادی می‌توانند بهره وری و بازخورد مطلوب تری را داشته باشند و برگزاری این نمایشگاه گام مهمی در راستای ارتقاء اقتصاد دامپروری و دامپزشکی استان خواهد بود.

خورگامی در پایان یادآور شد: در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدیدکنندگان و متخصصان این حوزه خواهیم بود.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار