کد خبر: ۱۱۳۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 25 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: خواسته‌های شهروندان استان در بخش عمرانی، در شهرستان‌ها بررسی و پاسخ داده شود تا ارباب رجوع مجبور به حضور در استان نباشند.

احمد توکلی در حاشیه ملاقات عمومی با بیان اینکه عمده مطالبات شهروندان در مراجعه به حوزه معاونت عمرانی، در بخش زیر ساختی و مجوزات است، اظهار کرد: سه‌شنبه های هر هفته شاهد مراجعه بخش زیادی از شهروندان سراسر استان برای رفع مشکل د دریافت مجوز و یا امتیازات حوزه عمرانی هستند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات مطرح شده در مراجعه شهروندان، قابل حل در شهرستانها است، افزود: انتظار می‌رود تا مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستانها در بررسی خواسته شهروندان دقت بیشتری داشته باشند تا هم استانی ها نیاز سفر به استان را نداشته باشند.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران پاسخگویی به مطالبات شهروندان از سمت مدیران را حق قانونی آنها و از منویات دولت سیزدهم دانست و یادآورشد: دکتر سید محمود حسینی پور نیز در جلسات متعدد تاکید بر پاسخگویی و رفع مشکلات مردم دارند.
توکلی با بیان اينکه برخی از شهرستانها استان مازندران به دلیل داشتن مسافت طولانی به مرکز، موجب زحمت شهروندان برای حضور در مرکز استان می‌شود، تصریح کرد: درصورت رفع مشکلات شهروندان در شهرستان‌ها، بخش عمده سفر به ساری کم خواهد شد که در وقت و هزینه‌ها نیز صرفه جویی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در دفتر معاونت عمرانی استانداری مازندران به روی همه شهروندان باز و پاسخگوی همه هم استانی ها است، خاطرنشان کرد: سعی بر آن است تا به همه تقاضاها در راستای دستورالعمل قانونی پاسخ داده شود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار