استاندار کرمانشاه از تدوین یک نظام نامه مدون در زمینه ارتقای شاخص بهره‌وری در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: انجام اقدامات موثر در زمینه ارتقای شاخص‌های بهره‌وری، یکی از معیارهای مهم ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 01 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدطیب صحرایی، در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریتی در کشور موضوع بهره وری و کاستی هایی است که در این زمینه وجود دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش مجموعه مدیریتی استان برای ارتقای بهره وری، افزود: افزایش بهره وری یک دغدغه تفننی برای مدیریت ارشد استان نیست و تاکنون تلاش‌های بسیاری برای اجرایی کردن برنامه‌های این حوزه صورت گرفته است.

صحرایی عنوان کرد: در حوزه بهره‌وری ضعف های جدی وجود دارد که کاهش آن‌ها نیازمند تلاش‌ بیشتری از سوی مجموعه های اداری است.

وی کار عالمانه و مجاهدانه را لازمه خدمت رسانی بهتر و اثرگذاری بیشتر دانست و گفت: برای افزایش بهره وری نیازمند انجام کارها همراه با مشورت های علمی و انگیزه و اهتمام جهادی هستیم.

صحرایی گفت: افزایش بهره‌وری در حوزه‌هایی مانند مسکن می تواند به افزایش کیفیت، کاهش قیمت، ایمنی بیشتر و... منجر شود و یک تحول عظیم در این عرصه ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه کاهش اتلاف انرژی را یکی از اولویت ها برشمرد و گفت: اگر ساختمان‌ها به شکل استانداردی ساخته شوند، به صرفه جویی در حوزه انرژی، کاهش آلودگی هوا و حفظ سرمایه های ملی کمک می کند.

وی بر ضرورت تدوین یک نظام نامه مدون در حوزه بهره وری در دستگاه ها تاکید و عنوان کرد: باید برنامه ارتقای بهره وری در دستگاه های مختلف استان تا سه هفته دیگر توسط سازمان برنامه و بودجه استان تدوین و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، در این نشست گزارشی از تعیین اولویت‌های بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی ارائه و مقرر شد در همین راستا کارگاه‌های آموزشی برای مجموعه‌های اداری همگن برگزار شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار