رئیس اتحادیه لاستیک‌ فروشان کرج گفت: از ٢۵ مرداد سال‌جاری تا ٢٠ مهر‌ماه هیچ شرکتی لاستیک خودرو عرضه نکرد تا افزایش قیمت بگیرد در نتیجه با کمبود مواجه شدیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ 02 November 2023
به گزارش «تابناک البرز» رسول ابراهیم‌خانی گفت: کمبود لاستیک دولتی طی روزهای اخیر در البرز به دلیل عرضه نکردن شرکت‌ها است.
رئیس اتحادیه لاستیک فروشان کرج افزود: از ٢۵ مرداد سال‌جاری تا ٢٠ مهر‌ماه هیچ شرکتی لاستیک خودروعرضه نکرد تا افزایش قیمت بگیرند.
ابراهیم‌خانی اظهار داشت: از ٢٠ مهر‌ماه تا کنون فروش و عرضه لاستیک دولتی شروع شده و درصدد افزایش مراکز فروش در شهر کرج هستیم.
وی با اشاره به اینکه از ٢۵ مهر تا کنون ۵ هزار حلقه لاستیک خودرو در کرج توزیع شده است، تصریح کرد: انبارهای کرج مجدداً پر شده‌اند.
ابراهیم‌خانی سرحدآباد و خیابان چالوس را مراکز توزیع لاستیک عنوان کرد و ادامه داد: اگر شرکت‌ها همراهی کنند لاستیک دولتی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه عدم همراهی شرکت‌ها کمبود لاستیک دولتی را به همراه دارد، گفت: نمایندگان مراکز ما به این دلیل امکان عرضه نداشتند.
این مسئول افزود: تا ١٠ روز آینده اتفاقات خوبی در زمینه بازار لاستیک خواهد افتاد چرا که مشکل ما کمبود لاستیک خودرو پراید بود.
ابراهیم‌خانی اظهار داشت: در ١٠ روز آینده با تزریق لاستیک پراید تعداد عرضه در مراکز بیشتر می‌شود و قیمت ٢ حلقه یک میلیون و ۶٠٠ هزار تومان است.
وی با اشاره به اینکه قیمت لاستیک پراید در بازار آزاد افت کرده و به ٢ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسیده است، گفت: مبلغ کمتر هم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار