امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : : سنت الهی این است که هر جا که صبر، مقاومت و توکل بر خدا باشد پیروزی و نصرت به دنبال خواهد داشت، امروز مظلومان غزه و فلسطین استقامت می کنند و تمام تلاش را برای عزت و پیروزی مسلمانان به کار گرفته اند.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 03 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار بیان داشت :  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حرکتی ارزشمند و اولین سیلی بود که جمهوری اسلامی به صورت استکبار جهانی نواخت و آثاری را به دنبال داشت که تا به امروز ادامه دارد، امروز دشمنان نظام، با زبان و اذعان خود قدرت نظام جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب را بیان می کنند.

وی گفت : جنایتکاران امروز خود را در لبه پرتگاه و نابودی می بینند و آنچه مسلم است اینکه رژیم اشغالگر قدس و ارتش آن در جنگ زمینی موفقیت چندانی نخواهد داشت و اگر موفق شوند تکه ای از غزه را هم تصرف کنند، برای مدت زیادی آنجا ماندگار نخواهند بود زیرا پیشینه تاریخ ارتش اسرائیل چیزی جز این نیست چرا که هیمنه پوشالی آنها به هم ریخته و جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه این امر را نشان می دهد.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  جنایتکاران امروز خود را در لبه پرتگاه و نابودی می بینند و آنچه مسلم است اینکه رژیم اشغالگر قدس و ارتش آن در جنگ زمینی موفقیت چندانی نخواهد داشت و اگر موفق شوند تکه ای از غزه را هم تصرف کنند، برای مدت زیادی آنجا ماندگار نخواهند بود زیرا پیشینه تاریخ ارتش اسرائیل چیزی جز این نیست چرا که هیمنه پوشالی آنها به هم ریخته و جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه این امر را نشان می دهد.

وی مطرح کرد:  شکست مفتضحانه آمریکا در کشورهای منطقه و افغانستان بر وحشت سربازان رژیم صهیونیستی افزوده است، در چنین شرایطی، عملیات طوفان الاقصی محاسبات و معادلات صهیونیست ها را به هم ریخته است، این عملیات در واقع رزمایش توانمندی حماس برای نابود کردن اشغالگران سرزمین مقدس فلسطین و اشغالگران قدس بوده است.

وی ادامه داد : چشم اندازی که روشن است این است که با توجه به سابقه شکست های متوالی رژیم صهیونیستی در سال های اخیر، نداشتن انگیزه و روحیه برای کشته شدن و از طرفی بیداری ملت های مسلمان و و تظاهرات آنان علیه صهیونیست ها، پیامدی برای رژیم غاصب اسرائیل جز مرگ و نابودی ندارد.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: یک زمانی مردم فلسطین به جای توکل برخدا و توان خود، بر کشورهای عربی بر اساس تعصب قومی تکیه کردند و عاقبت آن شکست های پی درپی بود، اما با انقلااسلامی، صحنه جنگ عوض شد و نور ایمان در دل جوانان فلسطینی تابید که به غیرخدا تکیه نکنند و با سلاح سنگ خشم خود را در برابر متجاوزین نشان دادند و آن جوانان دیروز امروز خودشان موفق شدند که موشک بسازند و با سلاح های حداقلی در برابر متجاوزان بیاستند.

وی افزود : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و دستور دادند که راه انتقال ارزاق و نفت ببه این رژیم بسته شود، گفت: این راهبرد ساده است که رهبر معظم انقلاب پیش پای سران کشورهای اسلامی که جرات درگیری ندارند گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد :  وعده ای که امام راحل داد، مردی که به ما عزت بخشید و حیات ایمانی و انسانی را در کالبد مردم ما زنده کرد و روح امید را در مستضعفان دمید، فرمود که من مطمئنم اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می کشاند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار