کد خبر: ۱۱۳۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 04 November 2023

بسم الله الرحمن الرحیم
یوم‌ الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌ آموز؛ برگِ زرین و مقطعی حساس و مناسبتی به‌ یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی است.
این روز عظیم، یادآور شهادت دانش‌ آموزان عزیزی است که در لبیک به‌ فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استعمار و استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار را با تسخیر لانۀ جاسوسی افشا نمودند. در چنین روزی حماسۀ شکوهمند و کوبندۀ دانش‌ آموزان و دانشجویان شجاع «انقلاب دوم» نام گرفت.
روز بزرگ سیزدهم آبان بیانگر مسئولیت پذیری جوانان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان در تداوم انقلاب باوری و انقلاب یاوری هست و این تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی هم بر دوش معلمان و دیگر اصحاب علم می نهد تا ما را به این حقیقت رهنمود سازد که با تکیه بر تعهّد، تخصص و دانش همراه با ایمان، راه امام راحل و شهدای عزیز را با گسترش تعلیم و تربیت اسلامی ادامه دهیم.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی و ادای احترام به حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز، معلمان گرامی و ملت فهیم ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و قاطعانه جنایات ضدبشری رژیم منحوس صهیونیستی و نسل کشی این رژیم در غزه را که با حمایت مستقیم و آشکار استکبار جهانی صورت می‌پذیرد، محکوم نموده و امیدوارم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم و معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی)، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین در جهت بی‌اثر نمودن توطئه‌های دشمن موفق و سربلند باشیم.»

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا
سرهنگ مهندس ستاد سید حسین فرقانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار