نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به هجمه ها و دسسیه های مکرر دشمنان و معاندان بر علیه ملت ایران، گفت: نسل جوان و عموم مردم بایستی برای حفاظت از کیان اسلامی و آرمان های انقلاب در خط رهبری حرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل، اظهار کرد: شهدا در روزهای نفس گیر جنگ تحمیلی با خلق حماسه در جبهه ها، افتخار آفرین شدند و با گذشتن از منیت ها به ید واحده «ما» رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه جایگاه کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است، افزود: امروز وظیفه همه ما زنده نگاه داشتن یاد و راه شهدای و بایستی با برگزاری یادواره ها و کنگره ها، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان که جنگ ندیده اند، انتقال دهیم.

وی در ادامه با اشاره به جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در غزه، تصریح کرد: اسرائیل با استفاده از سکوت سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر و حمایت آمریکا، در باریکه غزه با بی رحمی و سفاکی ددمنشانه در حال کودک کشی و نسل کشی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خطاب به جوانان و جوانان ایران اسلامی تاکید کرد: انتفاضه کنونی فلسطین در واقعه برگرفته از انقلاب و استقامت مردم انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: امروز صبر نستوه مردم غزه موجب رعب و وحشت در دل استکبار شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار