با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛
تابناک هرمزگان_با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی در توسعه مناطق آزاد بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 08 November 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی طی برگزاری یک پنل تخصصی با عنوان "بررسی ظرفیت ها و موانع توسعه مناطق آزاد" در دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس با حضور حجت الله عبدالملکی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه کشور، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولان مناطق آزاد کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، با توجه به اینکه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ۲۴ بند تشریح شده که یک بند آن به مناطق آزاد اختصاص دارد، ضرورت تبیین اهداف، سیاست ها و عملکرد اقتصاد مقاومتی در دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه در مناطق آزاد ضروری است و برهمین اساس پنل اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهمترین پنل های اختصاصی نمایشگاه برگزار شد.

در دولت سیزدهم، مردمی سازی و جهانی سازی مناطق آزاد را به عنوان یک رویکرد اساسی در دستور کار قرار گرفته و تلاش می شود با بهره گیری از سیاست های اقتصاد مقاومتی مناطق آزاد به موتور محرکه کششور تبدیل شود.

در این پنل که با حضور حجت الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد قشم، سیدجعفر حسینی، رییس امور آمایش و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور، محمد جعفری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه، مدیریت منابع و امور استان های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، احمد جمالی، معاون اقتصادی دبیرخانه، و صاحب نظرانی از سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان اقتصادی سراسر کشور در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد کیش برگزار شد، ظرفیت ها و موانع پیش روی مناطق به صورت تخصصی بررسی شد.

براساس این گزارش، دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کیش اینوکس» با حضور منطقه آزاد قشم و سایر مناطق آزاد کشور از 15 لغایت 18 آبان‌ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

برچسب ها: منطقه آزاد قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار