مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش، بخش ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مقاومت را یکی از بخش‌های فعالیت این بنیاد برشمرد و گفت: در این راستا کتاب «پیک افتخار» با ۶۴ عنوان به زیر چاپ رفته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، فرح‌روز فاتحی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش ظهر امروز در آیین اختتامیه کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی که با حضور جمعی از شاعران ملی و استانی در زنجان برگزار شد با اشاره به آغاز فعالیت‌های این بنیاد از سال ۸۰ اظهار داشت: بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش به صورت ملی در حوزه‌های ترویج ایثار و شهادت فعالیت می‌کند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش به عضویت زنان ایثارگر از سراسر کشور در این بنیاد اشاره کرد و گفت: فعالیت این بنیاد در چند بخش است که یکی از بخش‌ها بخش ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه در بخش مذکور یکی از کتاب‌های که چاپ شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است «پیک افتخار» است، گفت: ۶۴ عنوان از این کتاب چاپ و توزیع شده است.

فاتحی با اشاره به هفتمین دوره برگزاری کنگره شعر زنان عاشورایی گفت: دو دوره این کنگره در مشهد یک دوره در شیراز و هفتمین دوره آن در زنجان و بقیه دوره‌ها در تهران برگزار شده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش با بیان اینکه هر ساله در برگزاری کنگره فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار می‌دهیم و طبق فرمایشات رهبری امسال این کنگره با محوریت شخصیت حضرت خدیجه (س) برگزار شد، ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سراسر کشور عضو بنیاد هستند که اعضا، خانواده‌های ایثارگر هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار