در حاشیه دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور"کیش اینوکس"، آئین تجلیل از صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران برتر مناطق آزاد کشور با حضور حجت اله عبدالملکی؛ مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد. در این مراسم، شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران یکی از برترین سرمایه‌گذاران مناطق آزاد کشور و سرمایه‌گذار نمونه منطقه آزاد چابهار اعلام و با اهدای لوح یادبود، از این شرکت تقدیر و تشکر شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 11 November 2023

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان وبلوچستان، شرکت‌های توسعه پتروشیمی نگین مکران و مجتمع پتروشیمی بدر شرق از گروه شستان در دهمین دوره رویداد بین‌المللی کیش اینوکس حضور بهم رساندند.

درخشش شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در بین سرمایه‌گذاران مناطق آزاد کشور

در سومین روز برگزاری این نمایشگاه، آئین تجلیل از صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران نمونه مناطق آزاد کشور برگزار شد که شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران؛ سرمایه‌گذار و توسعه‌دهنده زیرساخت‌های صنعتی و غیر صنعتی شهرک پتروشیمی مکران، به عنوان سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد چابهار معرفی و با اهدای لوح تقدیر از زحمات علیرضا منیری ابیانه نیز تقدیر و تشکر شد. در این مراسم رضا صدری؛ مدیرعامل شرکت آب‌نیروی مکران که مجری طرح یوتیلیتی شهرک پتروشیمی مکران است به نیابت از مدیرعامل توسعه پتروشیمی نگین مکران، لوح یاد بود را دریافت کرد.

بنابراین گزارش، مدیران و مجموعه‌های مختلف از جمله مجید عشقی؛ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، حجت اله عبدالملکی؛ مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی از غرفه شرکت‌های گروه شستان بازدید به عمل آوردند.

علاوه بر این، مدیران سرمایه‌گذاری بانک‌های مختلفی از جمله بانک‌های ملت، صادرات، سپه و غیره در دیدار و مذاکره با مدیرعامل شرکت آب‌نیروی مکران، فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک در شهرک پتروشیمی مکران را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است؛ دهمین دوره رویداد کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور و با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد، مدیران عامل مناطق آزاد، مدیران ارشد نظام بانکی، بورسی، اتاق بازرگانی، صاحب نظران اقتصادی کشور، سرمایه گذاران داخلی و خارجی از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه به میزبانی منطقه آزاد کیش در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش در حال برگزاری است.

این رویداد مالی که با مشارکت و حمایت گسترده نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شده است، فضایی برای حضور و تبادل نظر نخبگان مالی و اقتصادی، شناسایی ظرفیت‌ها و شرایط کلان اقتصاد کشور فراهم آورده و به دلیل گستردگی محتوایی، مورد توجه تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیرندگان نهادهای دولتی قرار دارد.

درخشش شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در بین سرمایه‌گذاران مناطق آزاد کشور

درخشش شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در بین سرمایه‌گذاران مناطق آزاد کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار