رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود‌.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 15 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطین اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور روز شنبه ۲۷ آبان ماه، ساعت ۱۵ راهپیمایی در راستایی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این مطلب که در پی اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مادران و کودکان که به ناحق کشته شدند یک اجتماع و راهپیمایی در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: مسیر حرکت راهپیمایی در زنجان از چهار راه امیرکبیر آغاز و به سمت میدان انقلاب خواهد بود.

وی اظهار داشت: تقریبا ۴۰ روز از عملیات طوفان‌الاقصی سپری می‌شود و در پی شکست بزرگی که مردم و جوانان فلسطینی به اسرائیل وارد کردند از همان روز خوی وحشیانه اسرائیل بیشتر از قبل شده است و هر روز بمب‌هایی که خلاف قانون بین‌اللمل است بر سر مردم فلسطین ریخته می‌شود.

ناصر افزود: مردم در کل جهان خوی حیوانی رژیم غاصب را شناخته‌اند و هر روز اعتراضات بیشتر می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار