اردبیل- ایرنا- بخش‌های اتاق عمل و ارتوپدی زنان و مردان بیمارستان امام خمینی(ره) و بخش جنرال و درمانگاه زخم بیمارستان امام رضا(ع) شهر اردبیل امروز یکشنبه طی آیینی به مناسبت روز پرستار با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 19 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، با بهره برداری از اتاق عمل و ارتوپدی زنان و مردان بیمارستان امام خمینی (ره) که دارای سه اتاق و ۳۲ تخت است، خدمات تخصصی ارتوپدی و عمل در این واحد بیمارستانی ارائه می‌شود.

امروز همچنین بخش جنرال و درمانگاه زخم بیمارستان امام رضا (ع) با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمانی استان اردبیل افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

بنا به اعلام دکتر علی محمدیان اردی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، در بخش جنرال بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل که امروز با ۲۳ تخت بیمارستانی و با جذب کارکنان مجرب و متخصص افتتاح شد، بیماران دارای زخم پای دیابتی و سایر بیماران بستری خواهند شد.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل به همراه اعضای مجمع خیرین سلامت استان در ادامه مراسم امروز از پروژه‌های در حال احداث بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از جمله دو پروژه درمانی در حال احداث رادیوتراپی دوم و طب هسته‌ای این واحد بیمارستانی بازدید کرد.

استاندار اردبیل امروز با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل، به مناسبت روز پرستار، از زحمات و تلاش شبانه روزی پرستاران این مرکز درمانی قدردانی کرد.

امروز همچنین به مناسبت روز پرستار، جمعی از پرستاران و مدافعان سلامت برگزیده مراکز درمانی استان اردبیل طی آیینی تجلیل شدند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار