فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب امنیت کشور شد، گفت: امروزه به درجه‌ای از قدرت و اقتدار رسیده‌ایم که آمریکا توان مقابله با کشور ما را ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 19 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار که در بیمارستان بهمن زنجان برگزار شد، افزود: امنیت نعمت بزرگی است که همه باید قدر آن را بدانیم و تمام تلاش خود را در هر سنگری برای صیانت و حفاظت از آن به کار بگیریم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: امروز به برکت حضور بسیج در میدان، خدمات بسیاری در کشور به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ارائه می‌شود.

کرمی در ادامه با تبریک روز پرستار، افزود:سال‌های پرافتخار حماسه دفاع مقدس و حضور مخلصانه گروه‌های درمانی و به خصوص پرستاران در بیمارستان‌های صحرایی و پست‌های اورژانس و شهادت صد‌ها نفر از گروه پرستاری در این راه، همچون نشانی پرفروغ بر سینه افتخارات جامعه پزشکی و پرستاری کشور می‌درخشد.

وی گفت: روز پرستار فرصت مغتنمی برای تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های بی‌بدیل این گروه از کارکنان زحمت‌کش و جان بر کف و تشکر خالصانه از همراهی و همدلی خانواده‌های این عزیزان در عرصه حساس و پیچیده مراقبت‌های درمانی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار پرستاران در سلامت جامعه، بیان کرد: با این وجود متاسفانه امروز شاهد بمباران مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از طرف رژیم صهیونیستی هستیم.

سردار کرمی در ادامه به شرایط بیمارستان بهمن اشاره کرد و گفت: این بیمارستان به نام سپاه است، اما در واقع برای مردم است و مردم صاحب آن هستند که یکی از برنامه‌های سپاه بهتر شدن خدمات قابل ارائه در این بیمارستان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار