معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اقدامات دولت در رفع مشکلات مردم گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 24 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور بعدازظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اقدامات مناسب انجام‌شده در روند انتخابات پیش رو اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم، اجرای انتخابات درنهایت امانت‌داری و بر اساس مُر قانون انتخابات و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت در رفع مشکلات مردم افزود: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: پروژه‌های متعددی در ۲ سال نخست دولت در بخش‌های راه‌سازی، حمل و نقل، تأمین آب و برق و احیای کارخانه‌های تعطیل‌شده و ... در قالب سفر اول رئیس‌جمهور به سرانجام رسیده و اقدامات ماندگاری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران محور اصلی برگزاری انتخابات هستند و روند اخذ رأی و نظارت‌ها توسط مردم انجام می‌شود.

شاهچراغی گفت: حضور و نقش‌آفرینی مردم و مشارکت در امر برگزاری انتخابات باعث صحت و سلامت و همچنین تأمین امنیت در انتخابات خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: مردم صداقت، تلاش و حضور میدانی مدیران را برای رفع مشکلاتشان در دولت سیزدهم دیده‌اند و حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند سال جاری خواهند داشت و این حضور تضمین‌کننده امنیت و مسیر پیشرفت کشور است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار