مدیرعامل پایانه صادراتی استان زنجان گفت: در راستای حمایت از زنجیره تولید، نخستین مرکز نوآوری تخصصی هاب صادراتی و کشاورزی شمالغرب کشور با عنوان آپیک، در پایانه صادراتی استان زنجان با هدف مدیریت فرآیند فیزیولوژی و فناوری پس از برداشت محصولات از نحوه برداشت تا انبارمانی، بسته‌بندی و صادرات مورد بهره‌برداری قرار گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 03 December 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط‌عمومی پایانه صادراتی استان زنجان؛ عبدالله اسماعیلیان، مدیرعامل پایانه صادراتی استان زنجان در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار به همراه نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان زنجان اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه موجب تبادل دانش و اطلاعات فناوران و کسب‌وکار‌ها با سرمایه گذاران و رونق اقتصاددانش بنیان خواهد شد.
مدیرعامل پایانه صادراتی استان زنجان افزود: پایانه صادراتی استان زنجان به‌عنوان بزرگ‌ترین پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شمال غرب کشور، آمادگی خود را در راستای همکاری گسترده با فناوران، پژوهشگران و صاحبان استارت استارت‌آپ اعلام می‌دارد.
وی افزود: در راستای حمایت از زنجیره تولید، نخستین مرکز نوآوری تخصصی هاب صادراتی و کشاورزی شمالغرب کشور با عنوان آپیک، در پایانه صادراتی استان زنجان با هدف مدیریت فرآیند فیزیولوژی و فناوری پس از برداشت محصولات از نحوه برداشت تا انبارمانی، بسته‌بندی و صادرات مورد بهره‌برداری قرار گرفته شده است.
گفتنی است، این نمایشگاه در ۳۲ گروه کالایی با هدف معرفی دستاورد‌های پژوهشی و فناوری و خدمات کسب و کار استان برگزار می‌شود.
بیست و چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار هم‌زمان با نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار از ۱۱ تا ۱۳ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار