جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: نیمه شب گذشته ماموران کلانتری حین گشت زنی، به خودرویی با پلاک مخدوش مشکوک می‌شوند و راننده به سمت ماموران حمله می‌کند که خوشبختانه دستگیر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 04 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، ظهر امروز سرهنگ فرزاد تاجره در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیمه شب گذشته ماموران کلانتری ۱۲ گرگان حین گشت زنی در نقاط جرم خیز به سرنشینان یک دستگاه پراید با پلاک مخدوش، مشکوک و به آنان دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده پراید که سر و صورت خود را پوشانده بود پس از تنگ شدن عرصه ناچار به توقف شده و بلافاصله پس از پیاده شدن به همراه یکی از سرنشینان، با سلاح سرد به سمت مامور پلیس حمله ور شد که ماموران اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: علی‌رغم هشدار جدی پلیس، متهم اقدام به درگیری فیزیکی با استفاده از سلاح سرد با ماموران نموده و قصد مجروح کردن آن‌ها را داشت که ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت پای یکی از متهمان کرده و آن‌ها را دستگیر نمودند.

سرهنگ تاجره تصریح کرد: در این لحظه سرنشین دیگر خودرو با برهم زدن نظم عمومی و رانندگی خطرناک از محل متواری شد که دقایقی بعد با اجرای طرح مهار، طی یک تعقیب و گریز هدفمند و تیراندازی به لاستیک خودرو، متوقف و سومین متهم نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری سه متهم در این عملیات تصریح کرد: در بازرسی از خودرو که در بررسی‌ها مشخص شد در ارقام پلاک آن تغییراتی ایجاد شده است، حدود ۴۰ کیلوگرم کابل برق مسروقه و همچنین ادوات سرقت کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه اقرار کردند در حاشیه شهر اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کردند و کابل‌های موجود نیز مربوط به سرقت کابل یکی از روستا‌های حاشیه شهر گرگان می‌باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به مخلان امنیت را نداده و قاطعانه با این گونه افراد مقابله خواهد کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار