رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: اجرای طرح زمستانی سال ۱۴۰۲ از روز سه شنبه 21 آذر ماه شروع و تا روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 12 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی راهنمایی و رانندگی اردبیل، سید حجت فتاحی اظهار کرد: اجرای طرح زمستانی سال ۱۴۰۲ از روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۹/۲۱ شروع و تا روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در فصل زمستان مواردی از قبیل بازبینی سیستم گرمایش خودرو، بررسی وضعیت برف پاک‌کن وسیله نقلیه، کنترل وضعیت آج لاستیک‌های خودرو و استفاده از لاستیک‌های یخ شکن هنگام رانندگی در جاده‌های برفی و لغزنده و همراه داشتن زنجیر چرخ مناسب و کسب مهارت‌های کافی در استفاده از آن جزو الزامات برای رانندگان وسائط نقلیه است.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله حرکت با سرعت مطمئنه، پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی و گردش سریع، رعایت فاصله طولی، رعایت حق تقدم نیز از جمله موارد ضروری برای رانندگان بوده است.

فتاحی با بیان اینکه پلیس راهور آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم استان اردبیل را در این فصل سرد سال دارد، عنوان کرد: از عموم همشهریان می‌خواهیم تا با احترام به قانون و رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی بیش از پیش خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را یاری کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار