مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامه‌های مردمی سفر رئیس جمهور به استان اولویت بندی شد و اولویت با موارد درمانی است.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 15 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی اصغر قلی‌پور در دیدار با دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: به همه درخواست‌ها رسیدگی شده و پرداخت کمک هزینه‌های درمانی به خانواده‌های نیازمند در اولویت است.
مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری‌های دادستان مرکز استان در حل مشکل صندوق سپرده گذاری قرض الحسنه بهمئی افزود: پیگیری‌های حوزه قضایی در این ماجرا موجب آرامش مردم شد و متوجه شدند دستگاه قضایی پیگیر احقاق حقوق آن‌ها است.
وی به نشست مدیران بازرسی و حقوقی ادارات با استاندار و مسئولان حوزه‌های نظارتی استان در روز‌های گذشته اشاره و عنوان کرد: بازرسی ادارات گلوگاه فساد را شناسایی و رفع کند و یا موارد مربوط به فساد را به دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند.
قلی‌پور خواستار پاسخ گویی دستگاه‌های اجرایی به مکاتبات حوزه قضایی در اسرع وقت شد و به گزارشی از روند تشکیل هیات بازرسی انتخابات در استان و شهرستان‌ها پرداخت و گفت: افراد معتمد، بی طرف و عدالت خواه شناسایی و در هیات‌های بازرسی به کار گرفته شدند.
وی با اشاره به رصد رسانه‌ها و فضای مجازی برای جلوگیری از توهین و تشویش اذهان عمومی در ایام منتهی به انتخابات گفت: دادستانی حوزه بازرسی را در توجیه و تذکر به فعالین فضای مجازی و رسانه‌ها یاری کند.
مدیرکل بازرسی و رئیس هیات بازرسی انتخابات اعلام کرد: بازرسی استانداری تعامل ویژه‌ای با دستگاه‌های نظارتی ایجاد کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: برخی ادارات روند پاسخ به استعلامات را طولانی می‌کنند که روند کار مردم با مشکل مواجه می‌شود و در برخی موارد خسارتی به منابع طبیعی و محیط زیست و معادن وارد شده است.
سید علی ملک حسینی با اشاره به ماده ۷۵ قانون انتخابات گفت: مدیران انتخاباتی در این قانون مشخص شده و تحت هر شرایطی فعالیت انتخاباتی آن‌ها ممنوع است و کارکنان در ساعت اداری حق فعالیت انتخاباتی و استفاده از موقعیت شغلی بر یا علیه نامزد خاصی را ندارند.
وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها آثار و برکات زیادی دارند و اهرم نظارتی قوی بر عملکرد مدیران هستند، گفت: برخی مدیران تعامل خوبی با رسانه‌ها ندارند که از آن‌ها می‌خواهیم با رسانه‌ها در ارتباط باشند.
ملک حسینی عنوان کرد: رسانه‌ها هم نسبت به درج اخبار امیدبخش در جهت آرامش جامعه گام بردارند و از سیاه نمایی خودداری کرده و شفاف سازی را در دستور کار قرار دهند.
ملک حسینی به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و عنوان کرد: رسانه‌ها در تمام مراحل خصوصا انتخابات خطوط قرمز را رعایت کنند و در جهت افزایش مشارکت مردم که نیاز جامعه است قلم بزنند و گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار