امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: افشای عیوب دیگران در هر قالبی در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و قصد آبروی دیگران، ممنوع و خلاف احکام و مبانی نظام جمهوری اسلامی بوده و در شأن انسان مومن نیست.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 22 December 2023

به گزارش تابنالک لرستان، حجت‌الاسلام کاظم تیموری امروز در خطبه‌های نماز عبادی _سیاسی جمعه این شهر، اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مورد تاکید مقام معظم رهبری است، چرا که دشمن دنبال کم‌رنگ کردن این پارلمان ملی در ایران می‌باشد.

وی کم‌رنگ کردن انتخابات را از اهداف پلید دشمنان دانست و افزود: مردم با بصیرت باید در پاسخ به این اهداف شوم حضور گسترده داشته باشند که این مشت محکمی بر دهان بدخواهان و دشمنان نظام خواهد بود.

امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: افشای عیوب دیگران در هر قالبی در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و قصد آبروی دیگران، ممنوع و خلاف احکام و مبانی نظام جمهوری اسلامی بوده و در شأن انسان مومن به ویژه نمازگزاران نیست.

وی به هفتم دی ماه سال‌روز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل اشاره کرد و افزود: امروز بیشتر از ۹۰ درصد از جامعه ایران اسلامی با سواد و اکثر آن‌ها دارای مدارک عالیه تحصیلی هستند، که این بر کسی پوشیده نیست و از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

تیموری به مسئله روز و جبهه مقاومت در غزه اشاره کرد و یادآور شد: رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا و یک‌سری کشور‌های غربی، جنگ را به لبنان گسیل داده، اما به ازای لطمه‌هایی که به غزه وارد می‌کند از حزب‌الله لطمه می‌گیرد.

وی افزود: سید حسن نصرالله، سید مقاومت با آرامش کامل در این زمینه، شرط قبولی پیشنهاد صلح و آتش‌بس در لبنان را به قبول شرط آتش‌بس در غزه گره زده است.

امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: در سایه یک بام و ۲ هوایی کشور‌های غربی و دروغ‌گویی‌های آن‌ها در زمینه حقوق بشر و دموکراسی، آمریکای جنایت‌کار برای بار دوم قطع‌نامه شورای امنیت برای حفظ جان کودکان و زنان غزه را وتو کرده است.

وی به رایزنی برخی کشور‌ها برای تعیین تکلیف مساله فلسطین اشاره کرد و افزود: کشور‌ها در پی به رسمیت شناختن کشور فلسطین و قائل شدن حق و حقوقی برای آنان هستند که تاکنون به توافق نرسیده است.

تیموری به هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی از سوی انصارالله یمن اشاره کرد و یادآور شد: این جبهه از مقاومت به عنوان حامی بزرگ و بی‌بدیل برای مردم غزه و در تراز خود نسخه واضحی از طوفان‌الاقصی است.

امام جمعه موقت پل‌دختر افزود: آمریکا و هم‌پیمانانش در این مسئله امروز درمانده شدند و رویای

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار