امام جمعه موقت خرم‌‌آباد گفت: آنها که دم از حقوق بشر می‌زنند زمانی که خانمی در کشور ما فوت کرد در رسانه‌هایشان از پایمال کردن حقوق زن گفتند، حالا که چند هزار زن، دختر و کودک در فلسطین کشته شده کجا هستند؟
کد خبر: ۱۱۴۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 22 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که در مصلی الغدیر برگزار شد، با اشاره به ظلم و جنایت اسرائیل در منطقه علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: ما بر اساس آموزه‌های دینی یاد گرفته‌ایم که باید در مقابل کفار محکم بایستیم و بین خود با مهربانی و ترحم برخورد کنیم، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر اساس همین آموزه‌ها مقابل استکبار ایستادند، چون می‌دانستند که چه بلایی بر سر بشریت می‌آورند، به خصوص آمریکا که متهم همه جنایت‌های دنیا است.

وی گفت: آن‌ها که دم از حقوق بشر می‌زنند زمانی که خانمی در کشور ما فوت کرد در رسانه‌هایشان از پایمال کردن حقوق زن گفتند، حالا که چند هزار زن، دختر و کودک در فلسطین کشته شده کجا هستند؟

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه شورای امنیت قطعنامه صلح صادر می‌کند و آمریکا آن را وتو می‌کند، تاکید کرد: این حق وتو ظالمانه‌ترین ابزاری است که در اختیار چند کشور قرار گرفته است تا هر کجا که پای منافع ناحق و پلید آن‌ها در میان بود آن را وتو و به بشریت ظلم کنند.

شمسی‌فر خاطرنشان کرد: آن‌هایی که هنوز خواب هستند و برای رفع مشکلات دل به آمریکا بستند ببینند که آمریکا در فلسطین چه می‌کند، آمریکایی که بر سر ژاپن بمب فرو ریخت، در هشت سال جنگ تحمیلی جنایت کرد و دانشمندان و سردار سلیمانی را که برای مبارزه با داعش به میدان آمد ترور کرد.

وی به حمایت مردم یمن از مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: مردم شجاع و متدین یمن با اینکه چند سال درگیر جنگ بودند، اما کشتی‌های اسراییل را هدف قرار داده و توقیف کردند که از نظر اقتصادی اسرائیل را فلج کرد.

امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: حالا آمریکا دنبال ائتلاف برای مبارزه با یمن است، و یمنی‌ها هم در پاسخ گفتند هر کس بیاید ما آن‌ها را هدف قرار می‌دهیم و نشان خواهیم داد چکار خواهیم کرد.

شمسی‌فر به سران کشور‌های اسلامی و عربی گفت: سران کشور‌های اسلامی و عربی از یمن یاد بگیرند آن‌ها که قدرت، سلاح و ثروت‌شان از یمن بیشتر است.

وی بیان کرد: می‌بینیم برخی کشور‌های عربی و اسلامی سوخت، غذا و امکانات اسرائیل را تامین می‌کنند تا بر سر مسلمانان ریخته شود، ننگ بر چنین سرانی.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه ظلم پایدار نخواهد ماند و همانطور که مردم یمن، سوریه و ایران پیروز شدند به زودی مردم فلسطین هم پیروز خواهند شد، افزود:، اما این ننگ بر دامان کشور‌های اسلامی که هیچ‌گونه حمایتی از مردم فلسطین نکردند باقی خواهد ماند.

شمسی‌فر با اشاره به سالروز وفات ام‌البنین نیز گفت: وی الگویی برای مادران و همسران شهدا است، آن‌ها ام‌البنین وار فرزندان خود را تربیت و تقدیم دین و اسلام کردند.

وی ایمان و تقوی استوار، امام شناسی و اخلاق نیکو را از ویژگی‌های ام‌البنین مطرح کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار