فرمانده انتظامی خوزستان از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۲۳ یادواره شهدا در شهرهای مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 26 December 2023

تابناک خوزستان: سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه یادواره شهدای امنیت شهرستان اهواز که امروز (۵ دی‌ماه) برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی حدود ۶۲۳ شهید را تقدیم انقلاب و امنیت کرده است اظهار کرد: از مهرماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که حدود ۲۳ یادواره شهدا را در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم که امروز در شهرستان‌های اهواز و دزفول دو یادواره برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا تا زمان برگزاری کنگره شهدای استان خوزستان در اسفندماه ادامه دارد. یک اجلاسیه شهدا هم خواهیم داشت که مجموع کل شهدای استان و شهدای نیروی انتظامی که در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان شهید شده‌اند را در بر می گیرد.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: مجموع شهدای نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار نفر است که قاعدتا بالای ۸۰ درصد از آن‌ها در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان شهید شده‌اند.

وی افزود: امروز یادواره شهدای اهواز یادواره ای خاص است زیرا جدای از شهدای اهواز، مراسم ۱۱ نفر از کارکنانی که اخیرا در شهرستان راسک شهید شده‌اند نیز را هم دربرگرفته است.

میرفیضی با بیان اینکه همه شهدا بر گردن ما حق دارند، گفت : یادواره شهدا در واقع یادآوری برای من و همکارانم است تا بدانیم این شهدا انتظار دارند که ما راه آن‌ها را ادامه بدهیم و مهمتر از آن این است که خادم خوبی برای مردم و خاصه مردم استان خوزستان باشیم؛ همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیری که با مردم خوزستان داشتند فرمودند "استان خوزستان محل ملی شهدای کشور است."

وی بیان کرد: افتخار پلیس این است که خادم بهترین مردم دنیا است و در جغرافیای استانی هم باز افتخارمان این است که خادم مردم استان خوزستان هستیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار