سرپرست هیات کشتی استان قم گفت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور روز چهارشنبه به میزبانی این استان آغاز شده و به مدت سه روز ادامه می یابد.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 27 December 2023

به گزارش تابناک قم، علی عبدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از امروز به میزبانی استان قم آغاز شد.

سرپرست هیأت کشتی استان قم ابراز داشت: این مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

وی ابراز داشت: در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور تعداد ۵۴۰ مربی و ورزشکار از ۳۱ استان و ۲ تیم منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد کیش حضور یافته اند.

وی یادآور شد: این مسابقات از امروز چهارشنبه ششم تا جمعه هشتم دیماه جاری برگزار می‌شود و تعداد داوران و عوامل اجرایی فدراسیون کشتی در این مسابقات نیز ۱۱۰ نفر است.

سرپرست هیأت کشتی استان قم مکان برگزاری این مسابقات را سالن ورزشی شهید حیدریان قم و بر روی سه تشک عنوان کرد.

عبدی افزود: مسابقات پنج وزن اول در بخش مقدماتی تا شناخته شدن فینالیست‌ها امروز چهارشنبه برگزار می‌شود و دیدارهای فینال و رده بندی این اوزان پنجشنبه هفتم دی ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست هیأت کشتی استان قم ابراز کرد: مسابقات پنج وزن دوم نیز در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و دیدارهای فینال و رده بندی این اوزان در روز جمعه هشتم دی ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه هفته جاری برای نظارت و تماشای مسابقات در سالن محل برگزاری حاضر می‌شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار