مدیر منطقه دو شهرداری یزد:
مدیر منطقه دو شهرداری یزد از پایان عملیات عمرانی بلوار اطهر و بهره برداری از آن به عنوان یکی از مناطق پرتردد در ۱۰ روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶ 01 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علیرضا ابویی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های ترافیکی معابر منطقه دو، مطالعات طرح ترافیکی برای برخی از معابر پرتردد و نقاط حادثه‌خیز شهر این منطقه انجام شد.
وی با بیان اینکه در بازنگری طرح ترافیکی معابر، طرح بلوار اطهر به شهرداری منطقه دو ابلاغ شد، گفت: عملیات عمرانی این پروژه در دستور کار منطقه دو قرار گرفت و به سرعت در حال اجرا می باشد.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه شامل جمع آوری سنگ جدول و آسفالت فرسوده، جدول گذاری مجدد و اجرای رفیوژ میانی و دو طرفه کردن بلوار است که اکنون عملیات زیرسازی آن انجام شده است و آماده آسفالت می باشد.
ابویی یادآور شد: مساحت کل طرح ۱۰ هزار متر مربع و طول آن نیز ۶۰۰ متر است که امیدواریم با پایان یافتن عملیات اجرایی پروژه، شاهد اجرای عملیات روشنایی نیز باشیم.
وی اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح را ۳۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات زیرسازی و آسفالت منطقه دو شهرداری تامین شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: عملیات عمرانی این پروژه ظرف ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد و روشنایی آن نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار