مدیر منطقه دو شهرداری یزد:
مدیر منطقه دو شهرداری یزد از تکمیل تعریض بلوار آیت الله شیخ محمد تقی بافقی حدفاصل دوراهی بافق تا میدان سردار شهید سلیمانی در محور جنوبی شهر یزد، ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰ 01 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علیرضا ابویی اظهار کرد: یکی از مباحثی که طی سال‌های اخیر در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفته، ساماندهی مبادی ورودی شهر یزد است.
وی عنوان کرد: در این راستا محور ورودی جنوبی شهر یزد حدفاصل دوراهی بافق به میدان شهید سلیمانی فاقد معبر مناسب و یکی از مخاطرات این محور بود که از سوی منطقه دو شهرداری نسبت به اجرای جدول گذاری و زیرسازی محور اقدام شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد یادآور شد: این اقدام هم از نظر سیما و منظر شهری و هم در زمینه ترافیکی دارای مزیت است زیرا یک باند به محور ترافیکی اضافه می شود بنابراین می تواند گامی در رفع مخاطرات ترافیکی محور باشد.
ابویی مجموع اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه را بیش از ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات زیرسازی و آسفالت منطقه دو اعلام کرد و گفت: امیدواریم طی ۱۰ روز آینده شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.
وی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه، بیان کرد: طول پروژه دو کیلومتر و عرض آن چهار متر و سطح کل پروژه نیز ۱۰ هزار مترمربع است.
گفتنی است؛ محور جنوبی شهر یزد مسیری به سمت شهرستان‌های مهریز، بافق، خاتم و بهاباد همچنین استان کرمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار