مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: طی ۹ ماه ابتدای سال با مصرف ۲۳۸ میلیون مترمکعب سی.ان.جی، ۲۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین در گیلان صرفه‌جویی شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 02 January 2024

مجتبی شکوری در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با بیان اینکه جایگزینی سوخت سی.ان.جی با بنزین از اهداف کلان وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است، اظهار کرد: ۱۰۰ جایگاه سی.ان.جی شامل ۳۸ جایگاه دو منظوره بنزین و سی.ان.جی و ۶۲ جایگاه تک منظوره سی.ان.جی در گیلان برای سوخت رسانی فعال هستند.

وی افزود: طی ۹ ماه ابتدای سال با مصرف ۲۳۸ میلیون مترمکعب سی.ان.جی، ۲۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین در گیلان صرفه جویی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان در ادامه از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت زمستان در پیش روی مصرف‌کنندگان در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی خبر داد و تصریح کرد: هر ساله از ماه های قبل از شروع فصل سرما، تدابیر مناسبی برای سوخت رسانی مطلوب فصول سرد به کلیه نقاط استان برای مصرف کنندگان نفت سفید به ویژه مناطق صعب العبور و کوهستانی، مشترکان فاقد گاز طبیعی و سوخت مدارس در نظر گرفته می‌شود تا در روزهای سرد و برفی زمستان با مشکلی مواجه نشوند.

وی ضمن تاکید به مصرف کنندگان نفت سفید که به موقع نسبت به دریافت سهمیه های خود اقدام کنند، عنوان کرد: در بخش خانگی نیز برای ماه‌های باقیمانده از سال هر ماه ۲۱۰ لیتر برای خانوارهای عادی و صعب العبور سوخت تخصیص داده می‌شود و برای مناطق صعب العبور نیز کالابرگ فوق العاده منظور خواهد شد.

شکوری با اشاره به ذخیره سازی انجام شده فرآورده های نفتی در انبار نفت این شرکت، گفت: خوشبختانه هیچ گونه کمبودی برای ذخیره سازی وجود ندارد و نیروگاه‌های استان با درخواست در سامانه سدف، سوخت مورد نیاز خود را با اولویت از انبار نفت و یا سایر مبادی تامین می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان اظهار کرد: مشتریان عمده و جزء که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و نیاز به سوخت دوم دارند؛ با ثبت نام در سامانه سدف بر اساس مقررات جاری سهمیه سوخت دریافت می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار