امام جمعه قم ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند که به دشمنان کودک کش پاسخی کوبنده و عبرت آموز بدهند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 06 January 2024

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: این حادثه نشان از ضعف، ناتوانی و سردرگمی دشمنان ملت ایران است.

وی افزود: ملت ما از ابتدای انقلاب تاکنون با اینگونه حوادث مواجه بودند و هیچ گاه احساس شکست نکردند و هر بار با عزم بیشتری به راه خود ادامه دادند.

امام جمعه قم گفت: ملت ما از دشمنان خود و مزدوران داعشی انتظاری بیش از این ندارند چرا که این دشمنان اسلام و صهیونیست ها، مردم بی گناه را از غزه تا کرمان به خاک و خون می‌کشند و به رغم این جنایات هولناک دنیا و آمریکا امروز همچنان حامی اسراییل است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه سربازان حاج قاسم بدون اینکه دچار احساسات و هیجان شوند آماده انتقام از مزدوران جنایتکار هستند، گفت: پاسخ و واکنش کوبنده و عبرت آموز به جنایتکارانی که حادثه تروریستی در کرمان را رقم زدند انتظار امروز مردم از مسئولان است.

وی با بیان اینکه استکبار نه تنها از حاج قاسم، بلکه از زائران حاج قاسم نیز هراس دارند، گفت: دشمنان بدانند یاران حاج قاسم بدون هراسی آماده گرفتن انتقام از مزدوران آنان هستند.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: جایگاه زن در تفکر اسلامی بسیار والا است و رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از بانوان و دختران کشور در خصوص نگاه و رویکرد تمدن غرب در خصوص زنان فرمودند، رویکرد تمدن غرب در مورد زن در دو عامل سودجویی و لذت بخشی و استفاده ابزاری خلاصه می‌شود و آنان این نگاه ابزاری را با استفاده از رسانه به همه دنیا انتقال می‌دهند.

امام جمعه قم با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم گفت: در پی نوشتن مقاله‌ای سخیف در مورد امام راحل این قیام مردمی و روحانیت محور که آغازگر تحولی اساسی بود شکل گرفت که در این روز هر ساله مردم قم این افتخار را دارند تا در محضر رهبر انقلاب اسلامی حاضر شوند.

آیت الله سعیدی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو و نقش تعیین کننده انتخابات در آینده جامعه، گفت: مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات الزاماتی دارد که شورای نگهبان تدابیری اندیشیده تا زمینه انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنند.

وی افزود: شورای نگهبان تلاش کرده از نفوذ اندیشه های منحرف و حضور افراد فرصت طلب و مزدور در انتخابات جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار