کد خبر: ۱۱۴۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 06 January 2024
بار دیگر خوی ددمنشانه‌ی جانیان نمایان شد و این بار دشمن زبون از روی عجز و ناتوانی با به خاک و خون نشاندن زائران سردار سرلشکر شهید سلیمانی ثابت کرد، از رویایی با اقتدار ایران اسلامی هراس دارد و مثل همیشه دستش به خون غیرنظامیان آلوده است.
ملت ایران همواره ثابت کرده است، حفظ انسجام ملی و وحدت کلمه را بر هر سیاست تفرقه‌افکنانه و ضد امنیت ملی ترجیح می‌دهد و چنین جنایاتی به همبستگی جامعه‌ و اقتدار کشور منجر می‌شود.
 
این روزها چهره‌ی پلید استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی عریان‌تر از همیشه در تجاوز به غزه پیش چشم جهانیان پدیدار شده است. جایی که ناجوانمردانه و بی‌رحمانه جان هزاران تن از پیر و جوان و زن و کودک را می‌گیرند و خانه‌هایشان را ویران می‌کنند و هیچ خبری از مدعیان دروغین حقوق بشر نیست. دشمنان بدانند حمله تروریستی و بزدلانه به ایران اسلامی، با مجازاتی سرسختانه پاسخ داده خواهد شد.
 
کارکنان فولاد خوزستان، حمله بی‌رحمانه و ناجوانمردانه به زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرده و اعلام می‌دارند، استکبار جهانی و تروریسم جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با این عمل وحشیانه چهره واقعی و خبیثانه خود را باری دیگر به نمایش گذاشتند. دشمنان انقلاب اسلامی بدانند این اقدام شنیع ذره‌ای در عزم راسخ و اراده پولادین ملت ایران اثر نخواهد داشت و پرچم جهاد و مبارزه همیشه برافراشته خواهد ماند.
 
 
کارکنان شرکت فولاد خوزستان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار