مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت:در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح یسنا) در خراسان‌شمالی مرحله اول طرح حمایت از مادران باردار و شیرده دارای کودک زیر دو سال که در دهک یک درآمدی قرار دارند در بستر کالابرگ الکترونیکی آغازشده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 06 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی، مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهارکرد: در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح یسنا) در خراسان‌شمالی مرحله اول طرح حمایت از مادران باردار و شیرده دارای کودک زیر دو سال که در دهک یک درآمدی قرار دارند هم‌زمان با ۷ استان لرستان، ایلام، گلستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان‌جنوبی و هرمزگان در بستر کالابرگ الکترونیکی آغازشده است.

وی گفت: در این مرحله مادران مشمول طرح می‌توانند از سبد غذایی مشتمل بر پروتئین، لبنیات و غلات از طریق کالابرگ الکترونیکی به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان خرید نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: این اعتبار به کد ملی سرپرستان خانوار تخصیص میابد که از طریق پیامک به ایشان اطلاع‌رسانی شده است.

پایان پیام/س

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار