امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : نباید تبلیغات منفی جبهه مخالف موجب شود از حق خود به نفع آن‌ها صرف نظر کنیم؛ بلکه به عنوان یک مسلمان باید دخالت در سرنوشت جامعه را وظیفه سیاسی، شرعی و مذهبی خود بدانیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 12 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار افزود : امروز دشمن در برابر توانمندی‌های جمهوری اسلامی به زانو درآمده است و از سویی، آثار انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌ها آن‌ها را زمین گیر کرده؛ بنابراین تنها راه مقابله با این ضعف را نا امید کردن مردم از مشارکت در انتخابات می‌بیند.

وی بیان داشت :  علاوه بر مشارکت، باید تلاش کرد برای تغییر وضع موجود و مشکلات جامعه، به افراد شایسته رأی بدهیم.

مردم ما با لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در این برهه حساس و با انتخاب افراد شایسته در انتخابات شرکت خواهند کرد.
امام جمعه ایلام مطرح کرد :  شورای امنیتی که نتوانست جلوی تهاجم آمریکا و اسراییل را به مردم مظلوم غزه بگیرد و از کودک کشی جلوگیری کند، خیلی راحت مجوز حمله به یمن را برای آمریکا و هم پیمانان آن‌ها صادر کرد و این گونه آشکارا از ظالم پشتیبانی می‌کند.

وی ادامه داد :  دستوری که مقام معظم رهبری برای انتقام از خون شهدای مظلوم و زائران سردار دل‌ها صادر کردند، دست نیروی مقاومت برای انتقام از بانیان این جنایت؛ یعنی آمریکا و اسراییل باز خواهد شد.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار تاکید کرد : چشم انداز آتشی که آمریکا برافروخته است و با کمال بی احتیاطی وارد حمایت از متجاوزگران اسراییلی شده و دستور حمله به یمن را صادر کرده است، منجر به موشک باران پایگاه‌های آمریکایی و در نهایت فرار آمریکا از منطقه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ماه رجب، فرصتی الهی برای خارج شدن از گرفتاری‌های زندگی روزمره است، گفت: در این ماه باید تلاش کنیم تا علاوه بر تزکیه در این فرصت ویژه، آماده بهره مندی از فیوضات الهی در ماه‌های شعبان و رمضان شویم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار