آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب‌الله بسیار ضعیف شده و در حال عقب‌نشینی است؛ یقیناً جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 12 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، ظهر امروز آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه مصلی وحدت گرگان گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل نیرو‌های حماس و حزب‌الله بسیار ضعیف شده و در حال عقب‌نشینی است؛ جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد.

نومفیدی با اشاره به شهدای غزه و فلسطین اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین علی‌رغم اینکه روزانه صد‌ها شهید می‌دهند، اما همچنان در مقابل جنایات و حملات رژیم کودک‌کش صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: امروز برخلاف تصور رژیم صهیونیستی، جنگ با نیرو‌های حماس به ۱۰۰ روز سیده و مقاومت نه تنها در غزه بلکه در کشور‌های دیگر مستحکم‌تر شده است.

نورمفیدی ضمن تحسین مردم یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین افزود: مردم مسلمان یمن باوجود مشکلات داخلی، در مقابل جنایتکاران عالم محکم ایستادند که جای تحسین دارد؛ یقینا جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: جلوگیری از تردد کشتی‌های حامل غذا، دارو و اسلحه برای صهیونیست‌های کودک کش توسط حوثی‌های یمن باعث عصبانیت جنایتکاران جهانی شده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار