فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ضبط بیش از ۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 15 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به توقیف خودرو سواری حامل بار قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در بیجار اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالا‌های قاچاق، ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سورای حامل کالای قاچاق را شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۱۰ دستگاه ماینر، ۶۸ دستگاه تبلت، ۹ دستگاه لپ‌تاب، ۳ دستگاه دوربین و ۲۲۰ دستگاه هارد قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

وی همچنین از کشف ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در شهرستان دهگلان خبر داد.

سردار آزادی همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دهگلان خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی صلوات آباد دهگلان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی صلوات آباد با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲ هزار و ۷۷متر برچسب شبرنگ،۳۲ کیلوگرم روغن حیوانی خارجی،۲ هزار و ۸۸۰ بسته کاپوچینو، ۴ هزارو ۸۸۰ عدد لامپ خودرو، تعداد ۶۱ طاقه پارچه، ۸۶ دستگاه مانیتور و تعدای لوازم جانبی خودرو نیز کشف کردند.

وی گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار