عصر روز گذشته حوالی ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه حادثه ای  در پروژه خط ٢ قطارشهری مشهد منجر به ریزش بخشی از آرماتورهای سقف میانی ،کشته شدن یک نفرو زخمی شدن ١٢ نفر شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 08 March 2015
مدیر روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد ضمن اعلام این خبر و تسلیت به خانواده فرد جان باخته در این حادثه افزود: این حادثه ساعت ١٦و٣٠دقیقه روز گذشته هنگام بتن‌ریزی در خط ٢قطار شهری واقع در تقاطع بلوار طبرسی و خیابان گاز رخ داد. سیدامیررضا حسینی با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادی در محل حادثه بیان کرد: در این کارگاه ١٢نفر مشغول بتن‌ریزی برای سقف بودند که آرماتورها تعادل خود را از دست داده و شروع به ریختن کردند. وی گفت:١٢کارگر درحالی که مصدوم شده بودند توسط اورژانس به دو بیمارستان شهیدکامیاب و هاشمی‌نژاد منتقل شده که به صورت سرپایی مداوا شدند. وی با ابرازتسلیت به خانواده‌ این فرددرباره خبرهای رسانه‌ها مبنی بر محبوس شدن ١٥نفر در این حادثه بیان کرد: هرگونه خبر دیگری در این‌باره تکذیب می شودو علت بروز حادثه نیز در دست بررسی است.
حسینی همچنان افزود شهردار مشهد نیز پس از حضور در محل حادثه ، در جمع پیمانکار و مشاورین پروژه ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه رعایت شدید و کنترل دقیق مسائل ایمنی را از پیمانکار خواستار شد.
همچنین طاهرزاده مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدشب گذشته در گفتگو با شهرآرا ضمن تایید کشته شدن یک نفر در این حادثه گفت:در ابتدا تعداد کل افراد حاضر درکارگاه ساختمانی ١٣ نفر اعلام شده بود که براین مبنا تعدادکشته شدگان ٢نفر اعلام شده بود اما پس از بررسی دقیق مسئولین کارگاه ساختمانی تعداد افراد حاضر در کارگاه را ١٢ نفر اعلام کردند که از این تعدادیازده نفر مجروح و یک نفر جان خود را از دست داد.وی با بیان اینکه از یازده نفر مصدوم ٥نفر به بیمارستان شهیدکامیاب(امدادی) و ٦نفر به بیمارستان شهیدهاشمی نژاد منتقل شدند.طاهرزاده افزود:تمامی این مصدومان از وضعیت جسمی خوبی برخوردار می باشند و مشکل خاصی ندارند.
کیانوش کیامرز مدیرعامل قطار شهری مشهد هم در گفتگو با تسنیم، اظهار داشت: در ساعت ١٦:٣٠ روزگذشته خبری مبنی بر ریزش آرماتورهای D2 در چهاراه گاز بولوار طبرسی مشهد دریافت شد . وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ قطاری شهری این است که ایستگاه‌ D2 را تا ٧٢ ساعت آینده آماده کند تا کارگاه به حالت اولیه بازگردد و کار ساخت خط ٢ قطار شهری مشهد ادامه یابد.
بازدید و عیادت شهردار
همچنین شب گذشته سیدصولت مرتضوی شهردارمشهد باحضوردرمحل حادثه از نزدیک جزئیات موضوع را بررسی کرد و سپس با حضور در بیمارستان از مجروحان این حادثه عیادت به عمل آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار