امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و با تشکیل مجلس حداکثری موجب حل مشکلات موجود در جامعه و رفع گره‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 19 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار  بیان داشت : مردم ما در ۱۱ اسفندماه در پای صندوق رأی پاسخ محکمی به دشمنان خواهند داد و تمام معادلات آن‌ها را به هم خواهند زد.

وی گفت : امیدوارم خداوند متعال تبعیت از راه ائمه اطهار و توفیق بهره‌مندی از برکات این ماه پر خیر و برکت را عیدی همه مؤمنان قرار دهد.
 
امام جمعه ایلام ادامه داد :  از همه به‌ویژه جوانان و نوجوانان می‌خواهم در سیزدهم رجب که آغاز ایام‌البیض است، برای تقرب به درگاه احدیت آمادگی لازم را داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد : حمله به مقر جیش الظلم، مقر اسرائیلی‌ها در اربیل و هم‌چنین پادگان‌های داعش در سوریه همگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت.
 
وی تاکید کرد : پاکستان طی سالیان اخیر همواره پناهگاه تروریست‌ها بوده و بر همین اساس، حملات نظامی ایران صرفاً به مقر مراکز امنیتی و نظامی و به دور از محل زندگی شهروندان انجام گرفت.
 
امام جمعه ایلام اظهار داشت : اکنون حتی با پیشرفته‌ترین بمب‌ها و موشک‌ها، کشتن زنان و کودکان و با تخریب دانشگاه، کتابخانه، مدرسه و ... نمی‌توانند مظلوم غزه را مغلوب اراده خود کنند.
 
حجت الاسلام کریمی تبار  به اعلام انصار الله مبنی بر هدف قرار دادن کشتی‌های مقصد اسرائیل اشاره کرد و یادآور شد: با انجام این اقدام توسط انصارالله، آمریکا با ورود ناشیانه و احمقانه خود برای ایجاد ناامنی در جهان اقدام کرد که نتیجه آن هدف قرار گرفتن کشتی‌های آمریکا شده که در مقابل این عمل  هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند./ع
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار