امام جمعه موقت شهرستان مشکین‌شهر گفت: کاندیداها با تخریب همدیگر ذهن مردم را مشوش نکنند و با نقد منصفانه به فعالیت قانونی خود بپردازند، چرا که در محضر خداوند متعال و مردم شریف پاسخگو هستند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷ 19 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام محمد عابدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب، اظهار کرد: مراسم اعتکاف و سنت حسنه روزه گرفتن در ماه رجب برای استقبال از ماه مبارک شعبان و رمضان، هر سال به جهت خودسازی و خلوت با معبود برگزار می‌شود که بسیار با ارزش است.

وی افزود: مراسم اعتکاف به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشکین‌شهر و با مساعدت مالی خیرین و جهت پرهیز از گناه با دوری از مادیات و دنیا برگزار می‌شود که این مراسم معنوی را به راه راست هدایت می‌کند.

امام جمعه مشکین‌شهر در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه کشور گفت: مردم مالکان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و کشور هستند که حضور یکپارچه در انتخابات پیش رو که در واقع یک تکلیف است، آینده کشور را تضمین می‌کند؛ مسؤولان باید با جهاد تبیین مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

عابدی تصریح کرد: کاندیدا‌ها با تخریب همدیگر ذهن مردم را مشوش نکنند و با نقد منصفانه به فعالیت قانونی خود بپردازند، چرا که در محضر خداوند متعال و مردم شریف پاسخگو هستند.

رژیم صهیونیستی باید محاکمه شود

وی در ادامه با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر ارتش رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: عملیات رزمندگان محور مقاومت برعلیه رژیم صهیونیستی نشان داد گنبد آهنین این رژیم صهیونیستی پوشالی بوده و در مقابل حزب‌الله وگروه‌های مقاومت عاجز و ناتوان هستند؛ مردم غزه در یکصد روز گذشته تا پای جان با مظلومیت و بدون سر پناه در مقابل جنایت اسرائیل غاصب ایستادگی کرده و محل زندگی خود را ترک نکردند؛ اسرائیلی‌ها با نسل‌کشی و کودک‌کشی جنایت جنگی مرتکب شده و باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه و قصاص شوند.

خطیب موقت نماز جمعه مشکین شهر خاطرنشان کرد: دنیا متوجه شود حزب الله عراق، انصارالله یمن اهداف مورد نظر آمریکا و اسرائیل را در منطقه هدف موشکی خود قرار می‌دهند.

عابدی در خصوص منهدم کردن پایگاه‌های تروریست‌ها در برخی کشور‌های همسایه توسط یگان موشکی سپاه، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک دوربرد و نقطه‌زن نشان داد، اسرائیل در تیررس کامل موشک‌های ایران اسلامی است؛ مزدوران آمریکایی و رژیم غاصب متوجه باشند اگر منافع کشورمان را به خطر بیاندازند، با سرب داغ جواب آنان را می‌دهیم.

وی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس با حمله به مواضع کشور مسلمان یمن، قصد داشتند که این کشور را در تنگنا قرار دهد، ولی حمله موشکی ایران به مواضع تروریست‌ها نشان می‌دهد که پایگاه‌های آمریکایی و منافع آمریکا در منطقه در تیررس کامل موشک‌های ایرانی هستند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار