جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و کشتار جمعی از سرداران سپاه عنوان کرد: ناقوس مرگ رژیم کودک‌کش صهیونیستی به صدا در آمده است و خون شهدای ایرانی، فلسطینی، سوری، لبنانی، عراقی و یمنی سیلاب غرق این فرعونیان را جاری ساخته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۹ 21 January 2024

به گزارش تابناک قم، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

شهادت سرداران سرافراز سپاه اسلام در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را به خانواده‌‌های گرامیشان و دوستان و همرزمانشان در مجموعه‌ی پر افتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوییم. این رزمندگان سلحشور سال‌ها در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مجاهدت کردند و امروز اجر خود را پس از سال‌ها دفاع از حرم و جهاد در راه آزادی قدس دریافت کردند.

ایران اسلامی مملو از مجاهدانی است که همچون «یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ» در آرزوی شهادت هستند و تکلیف مدارانه انتظار نیل به لقاء الله را می‌کشند.

رژیم غاصب صهیونیستی از این ترورها و جنایت‌ها طرفی نخواهد بست و توان پنهان کردن رسوایی‌ها و ناکامی‌های خود را نداشته و نخواهد داشت.

طوفان الاقصی چنان این رژیم پوشالی را به زبونی و فضاحت کشانده است که پایان تاریک خود را روزشماری می‌کند. ناقوس مرگ این رژیم کودک کش به صدا در آمده است و خون شهدای ایرانی، فلسطینی، سوری، لبنانی، عراقی و یمنی سیلاب غرق این فرعونیان را جاری ساخته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار