مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی مسئولین در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و از طرفی هم وحدت و اتحاد رویه را در کشور حاکم خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 23 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام طا‌ها توکلی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه مادران قهرمان‌پرور در سنندج اظهار کرد: اجلاسیه شهدای قهرمان پرور دنبال‌کننده دو کلید واژه مادر و قهرمان است.

وی با بیان اینکه در مدح مادر و مادران همین بس که وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند"بهشت زیر پای مادران است" خاطرنشان کرد: ما در مراودات عمومی و توجهات وقتی انتهای تواضع و خشوع را ترسیم می‌کنیم واژه‌ای مقدس‌تر از مادر را نمی‌توان بیابیم.

وی اضافه کرد: واژه و مفهوم مادر آنقدر ارزشمند است که بار‌ها در قرآن به آن اشاره شده است و پیامبر فرموده که بهشت زیرپای مادر است.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: پیرجماران هم فرمودند مهربانی و رافت نهفته در دیدگان مادر پرتویی از رحمت و عطفت پروردگار است وقتی صحبت از رحمانیت و رحیمیت خدا و دستگیری خداست می‌فرماید در حد دنیوی در کالبد انسان این صفات را در مادران جستجو کنید، به تعبیر قرآن مادری که همه وجودش را متوجه نسل‌اش می‌کند و عهده‌دار رشد و تعالی نسل خود است.

حجت‌الاسلام توکلی افزود: اگر جامعه‌ای سالم و رو به رشد و به سعادت رسیده حاصل زحمات مادرانی است و اگر دیدی در نقطه مقابل به شقاوت رسیده پای گذار آن مادر است و از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

وی اضافه کرد: قدرتی که مادران شهدا و مادران قهرمان‌پرور دارند برگرفته از ایمان و توحید و دلدادگی است و اساسا عشق به مادر و مفهوم مادر جز عشق‌های واقعی است.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: کلیدواژه دوم قهرمان است، قهرمان به عنوان کسی که در مبارزه است و هم‌آورد می‌طلبد، اما همین قهرمان باید ویژگی‌هایی داشته باشد که جامعه به آن متنعم شود.

حجت‌الاسلام توکلی افزود: اولین ویژگی ایمان است و ایمان به هدف مادری، مادری که نمی‌خوابد تا میوه و نور چشمش بخوابد، نمی‌خورد تا فرزندانش گرسنه نمانند و همه بلا‌ها را همچون سپری به جان می‌خرد تا فرزندش با آن چتر حمایت و توام با مهر و محبت به خیر و صلاح برسد.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: قهرمان به معنی ایثار و از خودگذشتگی که تجلی ایثار و از خودگذشتگی را ظرف ۴۵ سال گذشته رزمندگان و شهدای ما به اعتبار فرهنگ رشد و تعالی در دامن مادران و سایه پرمهر پدر مصداق و وجود خارجی دادند.

حجت‌الاسلام توکلی گفت: ایثار به معنای مقدم کردن هدف برخود، ایثار به معنای از خودگذشتگی و ایثار به معنای مجاهدت با انگیزه الهی و با به کارگیری همه توان و ظرفیت‌ها نسبت به هجمه مقابل است.

وی خطاب به مسوولان و مهمانان حاضر در این اجلاسیه، گفت: مادران قهرمان‌پرور ایران اسلامی به اعتبار مکتب نجات‌بخش اسلام عزیز و گفتمان امامین انقلاب در دوران معاصر ترجمان دادن مفاهیم مقدسی را که بار سنگین عزت و تکلیفی دارند از جنس مادر و مفهوم قهرمان و غیرت صحت این ادعا همه نوسانات این ۴۵ سال عمر انقلاب در تمام ابعاد و حوزه‌هاست.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اضافه کرد: خداوند همه مادران شهدا را رحمت کند، مادران شهدای قبل، حین و بعد از انقلاب که علی‌رغم همه سختی‌ها نسبت خدشه‌ای در اهداف و ماموریت فرزندانشان و پایداری و میثاقی که بستند ایجاد نکردند.

حجت‌الاسلام توکلی افزود: به برکت همین ایثار و مقاومت الان شاهد تقابل مفهوم واقعی مادران هستیم نسبت به کسانی که می‌خواستند معنای مادر را مصادره و مادر بزک را در دنیای معاصر به جهانیان معرفی کنند.

وی اضافه کرد: الان ۱۰۶ روز از شرارت و تهاجم رژیم صهیونیستی و شرافت و مقاومت مردم مظلوم غزه می‌گذرد و بیش از ۲۵ هزار نفر زن، مرد، پیر و جوان و کودک تقدیم این راه و رویه شدند، اما ان مادر قهرمان پرور فلسطینی وقتی با فرزندان شهیداش مواجه می‌شود با اعتقاد امیدبخش و توجه به آرمان‌ها و راهنمایی‌های مادران، در این راه عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی گفت: این مادر و مادران قهرمان‌پرور و قابل تکریم وتعظیم هستند زمان می‌گذرد و مثبت و منفی را ثبت خواهد کرد نقش خوبان و مادران قهرمان پرور هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با تاکید براینکه جنگ با دشمنان تمام نشده و ما همچنان ما در حال نبرد و جنگ هستیم، افزود: یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن حذف و بی‌اعتبار کردن جایگاه مادر و خانواده است.

وی عنوان کرد: دشمنان براین باور هستند اگر جایگاه مادر و خانواده حذف شود نسلی که پرورش خواهند یافت نسلی خواهد بود که اعتقاد و ارزش‌ها را نادیده می‌گیرند، اما ذهی خیال باطل نه تنها مادران بزرگ ما، بلکه مادران نسل جوان نیز اجازه تحقق چنین اهدافی را به دشمن نخواهند داد.

وی اذعان کرد: ترغیب و تشویق همه توده‌ها، ترغیب فرزندان و همسران به مشارکت حداکثری و فراگیر در انتخابات پیش‌رو از انتظارات رهبری از مادران کشور است که در سخنرانی اخیرشان به آن تاکید فرمودند.

وی افزود: در این رویارویی و نبرد نامتقارن نیاز به این مشارکت و حضور فراگیری و حداکثری داریم، چون مشارکت ما قدرت‌آفرین خواهد بود و تایید همه دستاورد‌های نظام است.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی مسئولین در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت و از طرفی هم وحدت و اتحاد رویه را در کشور حاکم خواهد کرد.

توکلی با بیان اینکه دشمن همواره کارش دغل‌بازی است، گفت: دشمن با تبلیغات دروغین در فضای مجازی تلاش می‌کند واقعیت‌ها، خدمات، دستاورد‌ها و اقدامات نظام را نبینیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار