رئیس پلیس آگاهی استان ایلام؛
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام  گفت: قاتل فراری پس از چهار سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد. 
کد خبر: ۱۱۵۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 30 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ خداداد رشیدی  اظهار کرد: در پی اخذ یک فقره نیابت قضائی از دادگاه کیفری ایلام مبنی بر دستگیری قاتلی که به اتهام قتل از سال ۱۳۹۹ تا کنون تحت تعقیب و متواری می‌باشد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از اینکه در سال ۱۳۹۹ در شهرستان چرداول با سلاح گرم مرتکب قتل شده بود به یکی از استان شمالی فرار کرده و با تغییر هویت و چهره در آنجا سکونت دارد.

سرهنگ رشیدی  ادامه داد : با نیابت قضائی کارآگاهان پلیس آگاهی با هوشیاری کامل مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

وی گفت : متهم که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت به ارتکاب قتل با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و عنوان داشت، مقتول را با سلاح گرم به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال ها پایان یافت، خاطرنشان کرد: پس از اینکه متهم صراحتا به قتل اعتراف کرد پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار