رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز جمعه ١٣ بهمن ماه در محدوده استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 01 February 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ " پیمان کرمی" اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ١٣ بهمن ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از سه ساعت بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی گفت: خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست، بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ دارد، پرهیز کنند ضمن آنکه قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رییس پلیس راه البرز یادآور شد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار