مدیرکل هواشناسی استان زنجان به هشدار هواشناسی سطح نارنجی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که در ساعات اولیه روزهای شنبه و یکشنبه دمای کمینه کاهش بیشتری یافته و باعث تشدید و استمرار شرایط یخبندان در اغلب مناطق استان شود .
کد خبر: ۱۱۵۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 02 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، هوای استان طی امروز ابری و گاهی همراه با بارش برف خواهد بود، اظهار کرد: احتمال کولاک برف، به‌ویژه در گردنه‌ها و ارتفاعات استان نیز وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۵۶ نیز دراین‌خصوص صادر شده است، افزود: از فردا با خروج این سامانه بارشی از فراز استان، شرایط جوی پایدارتری برای اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود که در ساعات اولیه روز‌های شنبه و یکشنبه دمای کمینه کاهش بیشتری یافته و باعث تشدید و استمرار شرایط یخ‌بندان در اغلب مناطق استان شود، تصریح کرد: طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده مجددا شاهد افزایش ناپایداری و افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود که می‌تواند با بارش‌های پراکنده نیز همراه شود.

رحمن‌نیا ادامه داد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که سلطانیه با ۶.۷- درجه سلسیوس سردترین و فیله‌خاصه با ۶.۹ درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار