مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۴۳۱ فرد گرفتار در برف و کولاک طی ۴۸ ساعت گذشته و اسکان اضطراری ۹۷ نفر در پایگاه‌های هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 03 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدباقر محمدی، با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت: در این مدت ۱۷۶ خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شدند.

وی تعداد افرادی که به آنها امدادرسانی شده را ۴۳۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۹۷ نفر نیز در پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر در محورهای استان اسکان داده شدند.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه از توزیع ۳۵ بسته غذایی بین افراد و خودروهای گرفتار در برف نیز یاد کرد و ادامه داد: ۱۳ تیم عملیاتی با مشارکت ۴۴ نفر طی ۴۸ ساعت گذشته در کرمانشاه پای کار بودند.

محمدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳ دستگاه ماشین آلات شامل آمبولانس، خودروی ست و خودروی کمک‌دار در عملیات ۴۸ ساعت گذشته به کار گرفته شدند.

وی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته در اکثر محورهای استان بارش برف  و کولاک را داشتیم، تاکید کرد: عمده امدادرسانی‌ها در مناطق سردسیر، کوهستانی و گردنه‌ها بوده است.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر برای هرگونه امدادرسانی در برف و کولاک در آماده‌باش هستند، ادامه داد: افرادی که به هر دلیل دچار حادثه شده و نیازمند امداد  هستند می‌توانند با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار