آیین افتتاح هم‌زمان ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه هم‌زمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 03 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الله کرمانی، فرماندار شهرستان سرخه عصر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه در دهه مبارک فجر که در فرهنگسرای باران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۴۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان سرخه افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین در دهه فجر سال جاری پنج پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی (سرمایه گذاری) به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان سرخه ادامه داد: درمجموع طی این آئین، عملیات اجرایی ۲۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی قابل کلنگ‌زنی این شهرستان آغاز می‌شود.

کرمانی اضافه کرد: درمجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شهرستان سرخه در دهه فجر سال ۱۴۰۲ با ۷۰ درصد رشد نسبت به دهه فجر سال گذشته همراه بوده‌ است.

وی گفت: ۲۱ برنامه توجیهی و تبیینی در راستای تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری برای شهرستان سرخه در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۳ برنامه اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان سرخه بیان کرد: با اقدامات دولت سیزدهم، پروژه‌های عمرانی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی بسیار مطلوبی همراه بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف، امام جمعه سرخه نیز در این آیین اظهار کرد: نام انقلاب اسلامی در هیچ کجای دنیا بدون نام حضرت امام خمینی (ره) شناخته‌شده نیست.

وی افزود: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی، نظامی که به ماندگاری و تعالی اهداف والای اسلام کمک می‌کند، باعث افتخار است.

امام جمعه سرخه بیان کرد: ما و تمامی مسؤولان باید فرصت‌های خدمتگزاری به مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی با ارائه خدمت خالصانه، قدر بدانیم.

اشرف خاطرنشان کرد: مدیریت میدانی استاندار سمنان در زمینه بازگشایی انسداد راه‌های استان بر اثر کولاک و برف در شب گذشته امری ارزشمند است و برای مردم نیز اطمینان‌بخش بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار